woensdag 30 mei 2012

PARIS




Jullie zien het aan de titel en aan het plaatje al, ik ben met school 3 dagen naar Parijs geweest
Ik heb veel gewandeld en ook natuurlijk geshopt!!




Nou in Parijs hebben we veel met de groep gewandeld wat heel leuk was of course maar soms had je ook iets van laat mij maar achter in de stad zodat wat kan shoppen.
We zijn met de groep naar natuurlijk de eiffeltoren geweest (wat niet mag ontbreken als je naar Parijs gaat)











mooi parkje ernaast om even lekker uit te rusten met als uitzicht heel mooi de eiffel


we hebben vele plaatsen bezocht onder andere ook nog de straat met Moulin Rouge
wat heel mooi uitzag met alle lichten in de avond
 heel mooi met de vele rode lichten en niet te vergeten de grote draaiende molen erop

naast dit alles hebben we natuurlijk ook nog wat tijd gehad om wat te shoppen
ik heb over het algemeen niet veel geshopt wat wel raar was omdat ik dacht dat ik winkels leeg zou kopen maarja beter iets geshopt dan niets
 om te beginnen met parfum zoals deze hiernaast
deze is van BOURJOIS en ruikt super lekker naar fruit dus als je van parfum houdt met een lekkere geur van fruit moet je deze
verder nog een parfum waar ik gewoon verliefd op ben is deze:
 dit is gewoon parfum die naar vanille ruikt maar omg ik ben verliefd.

Ik heb gemerkt dat de supermarkts daar heeeel groot zijn en bijna alles verkopen serieus je zou denken dat ik dit bij een parfumerie heb gekocht maar echt niet. Ik heb dit in een supermarkt gekocht!!
Verder de prijzen van bv parfum en verzorgingsproducten zijn er best budget vriendelijk.
Over verzorging toch gesproken:
 Zoals in mijn vorige artikel wil ik graag van mijn puistjes en littekens af dus probeer ik nu Garnier en tot nu toe ben ik er super tevreden mee.
Als laatste heb ik nog een oogmake-up remover gehaalt ook bij de supermarkt.
 In een woord, Geweldig!!
Dit is natuurlijk niet alles maar om jullie alles te laten zien is misschien wat saai voor jullie dus heb ik deze alleen erneer gezet.
Op mijn laatste dag kon ik het niet laten om nog wat kleine eiffeltoren sleutelhangers te kopen.
Zoals deze:
 sommige zijn roze echt gorgeous!!

Voordat ik het vergeet als je ook een keer naar Parijs gaat moet je echt langs de Champs Elysees gaan. Winkels zoals Louis Vuitton, Sephora en noem maar op. Serieus echt geweldig mooi daar.
Echt super mooi als er s'avonds wandelt.

De reis was echt super om in een paar woorden te zeggen. Als ik de kans heb om nog eens te gaan zou je me weer in een grote supermarkt kunnen zien om weer parfum ofzo te kopen hihi :)
Maarja dit was doeg xx BeautyE



Geen opmerkingen:

Een reactie posten