zondag 26 augustus 2012

Vakantie in Turkije

heey allemaal zoals jullie zeker wel weten zijn de scholen weer begonnen. Ik heb ook een hele lange tijd niets geschreven en wou weer beginnen. Ik ben namelijk 6 weken lang in Turkije geweest en wou jullie laten zien wat ik er allemaal heb gedaan en wat en waar ik heb geshopt.

 

 Ik ben om te beginnen naar Istanbul, Ankara en Erzurum geweest.
Ik heb niet echt naar make-up gekeken maar vooral kleren enzo. Ook zijn er vele parken waar je lekker de dag door kan brengen.
Zoals Altinpark in Ankara:
 
verder ook genclik parki ook in Ankara:

In Istanbul had je hele leuke winkels, bioscopen en cafes.
Ik ben in het winkelcentrum Capitol geweest met winkels zoals de body shop, sephora en Mac.
Dus zoek je een leuke plaats om te shoppen is dit echt een aanrader.
Dit is natuurlijk niet de enige plek om te shoppen, je hebt nog een soort winkelcentrum. Meydan is een grote plaats met restaurants, een bioscoop en winkels zoals Levi's en YKM.

Vergeet alleen nooit je in te smeren en genoeg water te drinken want de zon verbrandt je.
Dus als je een keer op vakantie gaat naar Turkije raad ik je de parken en de winkelcentra echt aan.
Nou dit was het ,, Doeg :)



 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten