dinsdag 1 mei 2012

Ik wil van mijn puistjes af!!

heey allemaal dit is mijn eerste bericht op mijn nieuwe blog
ik ben vandaag naar de stad geweest en moest wat met jullie delen !!
ik heb wat producten dat helpt tegen puisten gekocht (tenminste de verkoper zei dat het moet helpen)
achja ik ben langs de tuinen gegaan en heb dus wat advies gevraagd van hoe ik van puisten afkom en hoe je de littekens kunt verminderen kijk snel mee als je geinteresseerd bent
                



nou als eerst een purifying face wash
deze wash helpt het goed reinigen van de huid en moet dus puisten verminderen
als bonus dat het 100% biologisch is
het is een groene gel en ziet er zo uit:



Nou, dit gebruik je 2 keer per dag en het is een gel dus je gezicht nat maken voor je het gebruikt.
Voor mensen met een vette huid (waaronder ikzelf) is dit ook geschikt want het zorgt dat je huid wat minder vettig wordt.

Ik zet later na een tijd dit product te hebben gebruikt ook nog op de blog of het ook wel doet wat er op de verpakking staat dus of het wel tegen puistjes werkt.









Volgende product is tegen littekens, het is een huidolie met vitamine E.
Ik heb zelf veel littekens en wil daar wel vanaf dus heb ik dit ook maar bij de Tuinen gekocht.
 

Bij deze olie is het gebruik beter na de douche want dan trekt het beter in je huid en werkt het dus meteen ook beter.


Nou dit waren de producten van toen ik heb niet zoveel geshopt en deze producten zijn nieuw voor me dus moet ze nog eff uitproberen maar ik zal ook erover schrijven of de producten ook hebben geholpen.

Als er mensen zijn die deze producten kennen en een reactie kwijt willen of course kan dat

nou dit was het
bye xx BeautyE















Geen opmerkingen:

Een reactie posten